NaszWłocławek.pl

Włocławski Portal Informacyjny

II Włocławski Bieg WOŚP


Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra po raz dziewiętnasty! Tradycyjnie w drugą niedzielę stycznia (9.01.2011 r.) tysiące wolontariuszy wyjdzie na ulice, by zbierać pieniądze na zakup najnowocześniejszego sprzętu medycznego dla polskich szpitali. W 2011 r.

Stowarzyszenie Włocławski Klub Biegacza zagra i pobiegnie dla urologii i nefrologii dziecięcej.

Mogą Państwo nam pomóc !

Przyłączmy się do orkiestrowego grania poprzez udział w II Włocławskiego Biegu WOŚP
Stowarzyszenie Włocławski Klub Biegacza postanowiło przyłączyć się do wsparcia wyżej wymienionej akcji w postaci organizacji II Włocławskiego Biegu WOŚP ,z którego częściowy dochód zostanie przekazany na konto XIX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wzorem lat ubiegłych biegając min. dla dzieci ze schorzeniami onkologicznymi postanowiliśmy kontynuować organizację biegu w naszym mieście

Serdecznie Zapraszamy !!!

Zapisy Online

Regulamin
1. Cel imprezy
Propagowanie biegania jako czynnej formy wypoczynku, profilaktyki zdrowotnej, oraz pomoc finansowa dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
2. Organizator
Organizatorem II Włocławskiego Biegu WOŚP jest Stowarzyszenie Włocławski Klub Biegacza Maratończyk ,
ul. Reymonta 22a/3 87-800 Włocławek
tel. : + 48 662 15 61 13 530 730 610,
http://www.wkbmaratonczyk.pl
e mail : wkb.maratonczyk@gmail.com
3. Współorganizatorzy
• OŚRODEK SPORTU I REKREACJI WŁOCŁAWEK
• URZĄD MIASTA WŁOCŁAWEK
• ZESPÓŁ SZKÓŁ INTEGRACYJNYCH NR 1. Z WŁOCŁAWKA
4. Termin i miejsce
• 8 stycznia 2011 roku
• Start i Meta : Stadion Piłkarsko Lekkoatletyczny OSIR Włocławek ul. Leśna 53A
• Biuro Biegu : Hala Sportowo Widowiskowa OSIR Włocławek ul. Chopina 12
5. Program
• Godz. 12.00 Start Biegu Głównego , Zawodnicy na start muszą się zgłosić od godziny 11.50
• Dekoracja Zawodników ,
• Losowanie Nagród,
• Zakończenie Imprezy
6. Trasa
• Długość Trasy : ok.7 km o nawierzchni asfaltowej – 2 pętlę po ulicach miasta Włocławek
• Trasa Będzie w całości zabezpieczona przez Obsługę Biegu , Służby Mundurowe
7. Zgłoszenia
• Elektroniczne przez stronę http://www.wkbmaratonczyk.pl do dnia 7 stycznia 2011 , lub bezpośrednio w biurze zawodów dnia 8 stycznia 2011 r. od godz. 9.00 do 11.30
• W celu zapewnienia kompletnej i wiarygodnej klasyfikacji biegu, uczestnicy muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów (w budynku Hali Sportowo Widowiskowej OSIR Włocławek ul. Chopina 12 w dniu biegu od godz. 9.00 do godz. 11.30. Podczas weryfikacji zawodnicy muszą posiadać dowód osobisty lub w wypadku osób niepełnoletnich legitymację szkolną.
8. Wysokość opłaty startowej
• Wysokość opłaty startowej do biegu głównego wynosi 20 zł – płatność w dniu biegu w biurze zawodów
• W ramach wpisowego uczestnik otrzymuje pakiet: numer startowy + agrafki , gadżety od sponsorów
• Opłata raz uiszczona nie podlega zwrotowi.
9. Klasyfikacja i Nagrody
• Klasyfikacja Generalna dla trzech pierwszych kobiet i mężczyzn Puchary + dla pierwszej kobiety i pierwszego mężczyzny nagroda rzeczowa
• Klasyfikacja Wiekowa dla trzech pierwszych zawodników Puchary
• Wśród pozostałych uczestników imprezy zostaną rozlosowane nagrody rzeczowe

Zawodnicy, którzy w biegu głównym zajmą trzy pierwsze miejsca, nie będą nagradzani w kategoriach wiekowych.

10. Kategorie Wiekowe
• wiekowa kobiet : 16-34, 35-49, powyżej 50
• wiekowa mężczyzn : 16-19, 20-29, 30-39, 40-49, 50-59, 60 -69 powyżej 70
11. Wyżywienie
• Zawodnicy po zakończeniu biegu otrzymują ciepły posiłek i napój wydawany na mecie
12. Udział w zawodach
• W biegu głównym mogą wziąć osoby, które do dnia 08.01.2011 r. ukończą 15 lat, posiadają aktualne badania lekarskie bądź złożą oświadczenie o zdolności do Biegu.
• O przynależności do kategorii wiekowej decyduje rok urodzenia.
13. Postanowienie Końcowe
• Organizator zapewnia opiekę medyczną na trasie i mecie biegu
• Podczas biegu wszyscy zawodnicy muszą posiadać numery startowe otrzymane od organizatora i przymocowane do koszulek na piersiach
• Bieg odbędzie się bez względu na pogodę
• Szatnie będą znajdowały się w pobliżu biura biegu i służą wyłącznie do zmiany odzieży
• Depozyt na odzież będzie znajdował się w pobliżu biura biegu
• Wydawanie depozytów odbywać się będzie za okazaniem numeru startowego.