NaszWłocławek.pl

Włocławski Portal Informacyjny

Wspólna wycieczka ku nowej przygodzie

Dnia 19 czerwca bieżącego roku odbyła się wycieczka zorganizowana przez Parafię pw. Matki Bożej Fatimskiej we Włocławku do „Jura Parku” w Solcu Kujawskim. Dla niektórych ogromnym przeżyciem była podróż pociągiem (byli uczestnicy, którzy pierwszy raz podróżowali tym środkiem komunikacji – dop. red.). Grupa liczyła 10 kolegów i dwóch opiekunów: Br. Stanisław i p. Joanna Podgórska. Gdy tylko weszliśmy do “Jura Parku” przywitała nas nasza przewodniczka Hania. Była ona bardzo młoda i miła. Jako pierwsze zwiedziliśmy muzeum, gdzie zobaczyliśmy m.in. pierwszą na świecie rybę. Następnie ruszyliśmy z naszą przewodniczką na ścieżkę turystyczną, na której oglądaliśmy dinozaury. Po przebyciu tej ciekawej ścieżki poszliśmy na obiad, a po nim na plac zabaw. Wśród uczestników była osoba, która miała urodziny, więc cała grupa złożyła jubilatowi życzenia i wręczyła skromny prezent. Z lekkim smutkiem spowodowanym uciekającym tak szybko czasem udaliśmy się na dworzec, aby wrócić do domu. Pragniemy podziękować wszystkim, którzy pomogli w organizacji wycieczki: m.in. Dyrekcji Jura Parku w Solcu Kujawskim (symboliczna opłata za wejście do Parku – dop. red.).