NaszWłocławek.pl

Włocławski Portal Informacyjny

Rusza drugie Netto we Włocławku

Już po raz 218 sieć Netto zaprosi swoich klientów na uroczyste otwarcie nowego sklepu – tym razem we Włocławku na Kujawach.

To drugi market Netto w historycznej stolicy Kujaw, którą jest Włocławek. Uroczyste otwarcie rozpocznie się 12 maja, o godz. 8., przy ul. Polnej 26. Sieć przygotowała dla swoich klientów wiele atrakcji: przed sklepem od godz. 7.30 do 15 trwał będzie piknik otwarciowy – z bezpłatnym poczęstunkiem z grilla, kawą i herbatą przy muzyce, dmuchanym zamkiem do skakania dla dzieci. Co dwie godziny będą rozdawane prezenty od firm partnerów handlowych Netto. Pierwszych 200 klientów otrzyma za darmo świeże pieczywo z piekarni EDRObis.

Konkurs i atrakcyjne nagrody

Otwarcie nowej placówki będzie także okazją do zorganizowania nowej zabawy z bardzo atrakcyjną nagrodą – wózkiem zakupowym po brzegi wypełnionym produktami. Klient, który zrobi zakupy we włocławskim Netto w dniach 12-14 maja 2011 i zgadnie, na jaką kwotę opiewa cena produktów umieszczonych w wózku, dostanie wszystkie te artykuły za darmo. Kupony, na których będzie można wpisywać swoje odpowiedzi, klienci znajdą w sklepie, a nazwisko zwycięzcy zostanie ogłoszone w pierwszą niedzielę po otwarciu marketu.

Mnóstwo promocji na każdą kieszeń

Oczywiście, nie zabraknie także atrakcyjnych artykułów w promocyjnych cenach. Kupić będzie można: mleczko w czekoladzie, opakowanie 500 g za 3,99 zł, mleko zambrowskie 3,2 proc. za 1,69 zł, pół kilograma mięsa garmażeryjnego wieprzowo-wołowego za 3,79 zł, dwulitrową Coca-Colę za 2,79 zł, kilogram bananów za 1,95 zł, rozpuszczalną kawę Gold, opakowanie 200 g za 9,99 zł, półkilogramowe opakowanie pierników w czekoladzie za 3,99 zł, 1 litr lodów Bambo w różnych smakach za 1,59 zł, puszkę ananasów za 1,99 zł, a także 5-kilogramowy proszek Persil do koloru za 29,99 zł.

Oprócz artykułów pierwszej potrzeby, na półkach włocławskiego Netto będzie można znaleźć wiele atrakcyjnych, wysokiej jakości produktów w niskich cenach, m.in. – zestaw mebli składanych (stół i cztery krzesła) za 199 zł, drewnianą ławkę ogrodową za 149 zł, aluminiową suszarkę do ubrań – obrotową, wkręcaną w ziemię, za 89 zł, dysk Toschiba w pojemności 320 GB, z kablem USB za 99 zł. Za zakupy od dnia otwarcia można będzie zapłacić kartą.

Nowe Netto w liczbach

  • 700 m kw wynosi powierzchnia sprzedaży nowego sklepu, który został wybudowany na działce należącej do sieci.
  • 3 stoiska pod dzierżawców: mięsne, piekarnicze i prasowe znajdą się w nowym sklepie.
  • 55 miejsc parkingowych czeka na zmotoryzowanych klientów.
  • 12 osób, głównie mieszkańców Włocławka, znalazło zatrudnienie w markecie przy Polnej.
  • 7.00 – 21.00 od poniedziałku do soboty, 8.00 – 20.00 w niedziele – to godziny otwarcia sklepu.

O Netto Polska

Duńska sieć sklepów spożywczych, oferujących produkty pierwszej potrzeby po najniższych cenach na rynku. Jest obecna w Polsce od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. Netto posiada dwa centra dystrybucyjne: w Motańcu pod Szczecinem oraz w Domasławie pod Wrocławiem. Netto sp. z o.o. jest obecnie największą firmą w województwie zachodniopomorskim, zatrudnia ok. 3 tys. osób. Bierze aktywny udział w życiu lokalnych społeczności nie tylko na Pomorzu, ale we wszystkich mniejszych i większych miejscowościach, w których jest obecna. Firma wspiera liczne imprezy sportowe oraz kulturalne, angażuje się w akcje charytatywne. Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S, której właścicielami są A.P. Mřller-Mćrsk Gruppen i F. Salling. Dansk Supermarked jest również właścicielem i zarządcą sieci hipermarketów Bilka i Fotex. Dansk Supermarked jest drugim co do wielkości przedsiębiorstwem działającym w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech i Szwecji.