Jeszcze kilka dni potrwa rekrutacja uzupełniająca w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku. Przyszli studenci mogą wybrać spośród dziesięciu kierunków proponowanych przez uczelnię. Dużą popularnością wśród kandydatów cieszy się tegoroczna nowość – kierunek Nowe media i e-biznes. Oferta studiów na kierunku nowe media i e-biznes jest skierowana nie tylko do tegorocznych absolwentów szkół ponadgimnazjalnych. Jest to ciekawa propozycja dla rzeczników prasowych, pracowników portali internetowych, dla osób, które prowadzą swój biznes w sieci, reprezentantów instytucji publicznych, przedsiębiorstw, firm oraz osób zaangażowanych w działalność społeczną i polityczną.
Kierunek Nowe media i e-biznes mieści się w dwóch obszarach nauk – nauk społecznych i nauk humanistycznych. Podczas nauki studenci będą mogli wybrać jedną z dwóch specjalności: media i komunikowanie społeczne lub e-biznes.
Kończąc studia na specjalności media i komunikacja społeczna absolwent może podjąć pracę m.in. w redakcjach portali internetowych – w tym obsługujących media społecznościowe, redakcjach mediów tradycyjnych, agencjach reklamowych i public relations, działach współpracy z otoczeniem i mediami różnych podmiotów gospodarczych, jednostkach samorządu terytorialnego, instytucjach kulturalno-oświatowych, wszelkich instytucjach, podmiotach gospodarczych, posiadających własne witryny internetowe, bądź też może założyć własną działalność gospodarczą z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Wybrane przedmioty specjalnościowe: reklama i Public Relations, tworzenie i edycja stron internetowych, media społecznościowe, aplikacje mobilne i rozproszone, e-dziennikarstwo, dziennikarstwo telewizyjne i radiowe, warsztaty prasowe: przygotowanie tekstów dziennikarskich, warsztaty telewizyjne i radiowe, komunikacja w sytuacjach kryzysowych i mediacja, komunikacja międzykulturowa.
Kończąc studia na specjalności e-biznes absolwent może podjąć pracę m.in. w podmiotach gospodarczych oferujących towary i usługi w sprzedaży internetowej, agencjach reklamowych i public relations, wszelkich instytucjach, podmiotach gospodarczych, posiadających własne witryny internetowe, bądź też może założyć własną działalność gospodarczą z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Wybrane przedmioty specjalnościowe: infrastruktura e-biznesu, publikacje elektroniczne, strategie i modele e-biznesu, finansowanie i wycena przedsiębiorstw e-biznesu, strategia marketingowa w internecie, kreowanie marki w internecie, reklama internetowa, marketing w mediach społecznościowych.
Myślisz, że nie masz czasu na studiowanie? Nic bardziej mylnego. Uczelnia oferuje bezpłatne studia w trybie popołudniowo – weekendowym dla osób, które nie mogą podjąć studiów w trybie dziennym. Oferta skierowana jest do kandydatów, którzy chcą uzupełnić wykształcenie lub zdobyć nowe kwalifikacje. Taki tryb studiów umożliwia łączenie nauki z pracą. Studenci mają możliwość skorzystania z indywidualnej organizacji studiów, co oznacza, że student może indywidualnie ustalić terminy zaliczeń i egzaminów, nie musi też uczestniczyć w zajęciach, które kolidują z jego pracą. Ponadto część zajęć studenci odbywają w formie e-learningu. Nie przyjeżdżając na uczelnię, oszczędzają czas, wysiłek i fundusze. Oferta studiów w trybie popołudniowe-weekendowym dotyczy wszystkich kierunków studiów (z wyłączeniem pielęgniarstwa ze względu na obowiązujące standardy kształcenia). Rekrutacja trwa, nie przegap swojej szansy.
Zespół Szkół Muzycznych im. Cz. Niemena we Włocławku zaprasza
„Pętla taktyczna”- czyli egzamin Terytorialsa.
Bezpieczeństwo na drodze zależy w dużej mierze od nas samych